Hemavan

Helt galet! Nu är jag i Hemavan första gången sen marknaden (slutet på juli). Känns helt underbart att vara hemma :D
Direkt när jag kom med bussen igår så blev det att dra på trolltunet och äta gomiddag! Fick dock inte fara hem :S
Det slutade med att klockan var 00.15 och då tvingade jag hem gänget, men vi kom inte långt. Dom fastnade på FBU. Det var finskt pardans grej där sen tog dom en drink och tjorvade på..vi var i alla fall hemma 01.00-01.30 och då skulle mamma helt plötsligt visa mig tapetprover :S

Allt är så mycket gulare här än i Umeå! = snart vinter!!!!


Idag blir det att plugga, träna och baka!

/mickis

V I L L  H A  V I N T E R ! !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0